• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Bigbank - Upp till 100 000 kr över 6 år

dante

Viktig medlem
Poäng: 12
Blev medlem
25 Juni 2012
Meddelanden
52
Mottagna reaktioner
2
Poäng
12
Dom frågade vad jag hade i månaden på lån.
14 UC är mycket men jag kan säga att jag har många fler. Jag blev tyvärr desperat ett tag och då kom UC efter UC
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

powerkingen

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
13 Oktober 2011
Meddelanden
60
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Hej! Jag ansökte igår 16:30 och blev uppringd efter ca 1 timme. Kunde inte svara då så ringde dom i morse klockan 09:30. Jag pratade med en trevlig kille som bara frågade lite snabbt om mina uttgifter i månaden. Han återkom precis med positivt svar på 30 000kr. Jag har många UC frågor och 2 stora lån sen innan. Detta hjälper mig nåt enormt. Visst , räntan är hög men som det är nu har jag dyra SMSlån som kostar ca 500kr i månaden per lån, då har jag hellre ett lån med högre ränta men som blir billigare i längden

Hur många UC förfrågningar har du?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Tänker nog söka för kommentarerna här verkar övervägande positiva men en sista fråga...min UC-score ligger typ mellan mindre bra och svag, någon som har fått lån av Big Bank med denna låga score?
 

Flugsvampen

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 Augusti 2012
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
32
Poäng
137
Får man något preliminärt besked när man ansöker? Jag läste att någon här fick avslag direkt vid ansökan. Jag har massor av UC och många skulder och bara 180000 om året i fast inkomst. Tror ni jag har någon chans hos Bigbank eller?
 

Flugsvampen

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 Augusti 2012
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
32
Poäng
137
Okej, tack för tipset. Sökte du på ett högre belopp? Jag tänkte mig 15000 men ger de nästan garanterat avslag kan jag lika gärna strunta i att få en ny UC. Fick du avslag direkt på skärmen eller ringde de ändå upp och ställde en massa frågor?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
jag fick avslag på 15000 via mailen. de ringde inte ens upp som det står att dom gör på hemsidan. såg att de har ny design på hemsidan. kan det vara värt att söka igen? sökte för ett halvår sen.
 

zzz

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
21 December 2011
Meddelanden
16
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Vilka är det som står för fakturorna? Bigbank eller något utomstående företag? Hur ser kuverten ut? Någon som vet?
 

svalan

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
18 Oktober 2011
Meddelanden
607
Mottagna reaktioner
119
Poäng
317
bet i tid

betala i tid annars är dom efter er som THORN
ringer mejlar
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp